Konieczność zmian w sposobie postrzegania miast, jak również szereg wyzwań towarzyszących zmianom klimatu wymusza na samorządowcach, biznesmenach, ale również zwykłych obywatelach wprowadzanie w swoim otoczeniu nowych nawyków, modernizacji najbliższej przestrzeni. Jak jednak funkcjonować w świecie, gdzie najcenniejszym zasobem jest informacja, a doba ma 24 h? Gdzie w krótkim czasie można oszacować jakie są realne oferty na rynku z zakresu szeroko rozumianego rynku Smart City. Na to pytanie potrafili odpowiedzieć organizatorzy SMART CITY EXPO. Jako wystawca na I edycji tych targów możemy szczerze polecić tą inicjatywę i zachęcić do łączenia potencjałów na tego rodzaju przedsięwzięciach w kolejnych latach. Bez budowania sektorowej sieci networkingowej rozwój naszych miast nie będzie tak dynamiczny, jakim być może, co jednoznacznie przekłada się również na rozwój naszych biznesów
Anna Różańska
Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Elektromobilności